Fizetési módok
Jelenleg cégünknek az K & H-nál van számlája. A bank garantálja, hogy nem kerülnek ki a titkos adatok mint kártyaszám és hozzá kapcsolódó bizalmas adatok illetéktelen kezekbe.
Fizetési módjaink a következők:
-Utánvét
-Előre utalás számlára, vagy csekkes megoldás
- Készpénz személyes átvétel esetén (előre megbeszélt időben és egyeztetve a kollégákkal) egyik boltunkban
Fizetés menete / vásárlás / javítás:
A fizetés és vásárlás a következő képen zajlik webáruházunkban:
1. regisztrálni kell az ingyenes oldalon vagy vendégként tud rendelni, kérjük itt pontos adatok adjon meg, mivel ez alapján fogjuk a számlázást végezni és a kiszállítást. Minden részt kérem töltsön ki a hibák elkerülése végett. Telefon és e-mail megadása kötelező, ezen tartjuk önökkel a kapcsolatot és ezen jelzünk vissza a vásárlónak. Bármikor kiléphet, itt nincs még kötelezettség. A vissza gombbal vissza tud lépni ez eredeti oldalra. A vendégre ugyanazok a dolgok vonatkoznak, mint a regisztrált tagra. A Címek résznél több cím is megadható amit a rendszer tárolni fog, ezeket lehet frissíteni vagy javítani változás esetén.
A kosár gombra kattintva megnézheti mi van a kosarában, ellenőrizheti a szállítási árat és itt veheti meg a terméket.
Hibajavítás: amennyiben tett már terméket a kosárba, de nem regisztrált vagy lépett be, itt még a kuka jelű törlés gombbal kiveheti onnan amit nem kér.
2. A vevő kiválasztja a terméket, termékeket amiket meg szeretne vásárolni. A terméket a kosárba gombbal lehet saját kosarába tennie, ahol addig marad míg ki nem veszi vagy meg nem vásárolja. Lehetőség van a termékek cserélgetésére, ez nem jár semmilyen költséggel vagy kötelezettséggel. A kosárban mindig megtekintheti az adott termékeket és mellettük az árukat, valamint a szállítási költséget.
A szállítás árai a következő képen alakulnak:
1 kg-ig - 1500 ft
2 kg-ig - 1700 ft
5 kg-ig - 2300 ft
10 kg-ig - 3100 ft
Ez felett egyéni szállítási súly van, amit egyeztetünk önnel minden esetben.
50.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás!
Hibajavítás: Bármikor kiléphet, itt nincs még kötelezettség. A vissza gombbal vissza tud lépni az előző oldalra ha esetleg félre kattintott vagy meggondolta magát, vagy a kuka/tőrlés gombbal ki tudja venni a terméket a kosárból.
3. Szállítási részben tudja kiválasztani, hogy akarja megkapni a csomagot. Figyelem nem minden termékre van ugyanaz az a szállítási mód, vannak kivételek mint a könnyű termékek. Egyes termékeket nem lehet levélben elküldeni méretük miatt. Szolgáltatási és szállítási feltételeket itt tudja még elolvasni, és be kell pipálni, csak úgy lehet tovább lépni. Ezzel elfogadja a szállítási feltételeinket. Itt tud még megjegyzést tenni a szállítással kapcsolatban, nekünk vagy a futárnak címezve. A szállítás ára és ideje is itt lesz kijelezve hogy ellenőrizni tudja.
Hibajavítás: A vissza gombbal vissza tud lépni az előző oldalra, ha esetleg félre kattintott vagy meggondolta magát
4. Amennyiben végzett és megvannak a termékek, amiket meg szeretne vásárolni, a fizetés mód kiválasztása után teheti meg, itt lehet kijelölni milyen formában szeretne fizetni. Ez lejjebb található az oldalon, ahol a mód kiválasztása után leellenőrizheti a fizetést vagy választhat másikat ha rontott. Itt szüksége van a rendszerebe való regisztráláshoz vagy a vendég adatok kitöltésére, amit ez elején kellett megtenni, ami egyben saját adatait is kiírja. Nem mindegyik fizetési mód van minden terméknél, kérem erre ügyeljenek. Előre utalásnál meg fognak jelenni a szükséges adatok.
Hibajavítás: Ha változtatni akar bizonyos paramétereken, akkor azt oldalt a FIÓKOM címszó alatt teheti meg, belépés után. Bármikor kiléphet, itt nincs még kötelezettség. A vissza gombbal vissza tud lépni az előző oldalra, ha esetleg félre kattintott vagy meggondolta magát
5. Rendelés megerősítése, a Megerősítem a rendelést gombbal véglegesíti rendelését, amiről egy automatikus üzenetet fog kapni, miszerint felvettük a rendelést és folyamatban van. Ez már fizetési kötelezettséggel jár, kérem ügyeljen erre, nem tud visszalépni. Amennyiben meggondolta magát kérem jelezze felénk levélben vagy telefonon.
Amint a termék postára érkezik egy kódot fog kapni amivel lekövetheti a termék útját és pontos információt kaphat róla, amennyiben MPL futárral kérte a csomagot. Az oldalon pedig "Postára adva" kiírás fog szerepelni.
Hibajavítás: az egyéb fizetési lehetőségek gombbal vissza tud ugrani az előző oldalra vagy a vissza gombbal ki tud menni, a kosarában benne fog maradni a termék. Itt szintén a kuka/törlés gombbal kell kivenni a terméket a kosárból, ha meggondolta magát.
Visszaigazolás:
A megrendelést követően a rendszer automatikusan kiküld egy visszaigazoló emailt, amiben a termék és a rá vonatkozó adatok szerepelnek a szállítási információkkal és az árral együtt. Amennyiben nem kapná meg ezt az emailt, kérem ellenőrizze először a spam mappát a levelező rendszerben, ha pedig ott sincs akkor kérem lépjen kapcsolatba velünk. Egy második emailt is fog kapni rögtön azután amint a termék postára van adva, ebben lesz benne a futárszáma a terméknek, kivéve ha levélben adtuk fel a terméket.
Megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (H-P 8-17-ig, Sz 8-12). Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő napon kerül feldolgozásra.
Javítás az adatoknál regisztrálás után:
Az adatokat lehetősége van a vevőnek javítania a FIÓKÓM címszó alatt belépés után. Itt minden adatot képes megváltoztatni a vásárló. Amennyiben gondja lenne az adatok megváltoztatásával vagy a javításával kérem keresse fel ügyfélszolgálatunkat.